Tuesday, February 5, 2013

♥ლამაზი გამონათქვამები♥


  • როცა შენი სიყვარული ცალმხრივია,სურვილი გიჩნდება ყველას პატიება სთხოვო,შენს მიერ უპასუხო დატოვებულ სიყვარულზე..




  • რატომ გვიყვარს ისინი ვისაც არ უყვარვართ...და ვღუპავთ მათ ვისაც უყვარვართ ....




  • მოდი შევხვდეთ,უკანასკნელად ! -არა-რატომ ?-მეშინია...-რისი ?-შენ თვალებში ჩავიხედო და დავრჩე....




  • ... ,,სიყვარული ვარდის ფურცელივით ნაზი, ცეცხლივით ძლიერი, მინასავით მსხვრევადი და სანთელივით წმინდაა" ...



  •    .....მიყვარს...
    შენი თბილი, რაღაცნაირი ფერის თვალები... შენი აზრიანი და სევდით სავსე
 გამოხედვა...მიყვარს შენი სიცილიც და სერიოზულობაც...)) ჩემს სამყაროს შენი
ფერი აქვს


  • ორი რამ ყოველთვის დარჩება გულში: წუთი, რომელიც გინდოდა რომ არასოდეს დასრულებულიყო და წუთი, რომელიც გინდოდა, რომ არასოდეს დაწყებულიყო...

  • შენს სიყვარულს ტკივილი მოაქვს,მაგრამ ამ ტკივილს ვერაფრით დავთმობ...

  • შენს სიახლოვეს გული რად ითხოვს ან უშენობას რატომ განვიცდიი რატომ მიყვარხარ, რომ შემეკითხო ვერ გიპასუხებ, რადგან არ ვიცი..

  • დაგელოდები თუნდ საუკუნე..ოღონდ ვიცოდე რომ დაბრუნდები.

  • შენთან მინდა... იცი? მაინც შენთან მინდა... ვარსკვლავებმა, გამიშალა ღამით კარტი... სიყვარული აქვე ახლოს გაირინდა... და ხელახლა, ძველებურად შემიყვარდი..




  • როდესაც მოწყენილი ვარ - მე გიხსენებ შენ და ეს მავიწყებს ყველა ტკივილს... 
  •  როცა მიხარია - მე ვფიქრობ შენზე და მაშინ ვგრძნობ, რომ უფრო მეტად მიხარია... როცა მინდა გავიხსენო, თუ რატომ მოვედი აქ, მაშინ მე მახსენდება რომ აქ მოვედი მხოლოდ შენს გამო...


No comments:

Post a Comment