Tuesday, February 5, 2013

♥ლექსები მონატრებაზე♥

♥♥♥
სანთელი იწვის, სანთელი დნება,
ჩემი ფიქრები უკვალოდ ქრება,
ნაღველი ისევ ჩემს გულში რჩება
და ეს ოცნებაც კვლავ ქარს მიჰყვება.
სანთელი დნება და ფიქრი რჩება,
სიქუმე დგება და ღამე კრთება,
ღამის წყვდიადში ცა იძირება
და ეს ოცნება უსიტყვოდ კვდება
მინდა ჩაგიხუტო მაგრად,
მინდა რაღაც გითხრა ყურში,
მაგრამ მე უშენოდ ვდგავარ
და შენს ნაფეხურებს ვკოცნი
ისევ მომენატრე ძლიერ,
ისევ ამედევნე ფიქრად
ჩუმად გელოდები მაგრამ,
ვაი რომ ვერ გხედავ სიზმრად
ვიცი უშენობა მომკლავს,
ვიცი დავიღვრები ცრემლად,
მე შენს ნაფეხურებს ვკოცნი
და ფიქრებს მოვყავარ შენთა




♥♥♥


თუმცა ცხოვრება შენით მეწყება
და დასასრულიც შენა ხარ მისი
თუმც მონატრება შენს მოლოდინში
წუთებს და წამებს მშფოთვარედ ითვლის…
ამხელა გრძნობა რითი გამოვთქვა
რით დაგანახო ეს სიყვარული,
როგორ აგიხსნა, რომ შენ ხარ მხოლოდ
ჩემი ფიქრი და ნატვრა ფარული..
რომ ბევრი ღამე შენზე ოცნებით
თავზე უაზოდ დამთენებია,
რომ შენნაირი კარგი არავინ
ქვეყნად არასდროს არ მყვარებია…
და რომ ჩაქრება ვიცი უშენოდ
ჩემი სიცოცხლის ბოლო სანთელი,
ესეც რომ გითხრა აღარაფერი
აღარ დამრჩება შენთვის სათქმელი…..





♥♥♥


მენატრები!!! ჰკივის ჩემში, ისევ შენი მონატრება
 მენატრები!!! და სიშორეს მწარე სევდაც ემატება,
 მენატრები!!! რა ვქნა თუკი უშენობა ცრემლებს ბადებს
 მენატრები!!! მინდა გითხრა ვეღარ უძლებს გული ამდენს…
 მენატრები!!! სულ გახსოვდეს უსაზღვროა ჩემი სევდა
 მენატრები!!!მაგრამ ტირილს მხოლოდ ჩემთვის ჩუმად ვბედავ
 მენატრები!!!რა ვქნა თუკი უშენობას ვეღარ ვუძლებ,
 მენატრები!!! სევდიანი კვლავ გავყურებ ნაცნობ ქუჩებს…
 შენს ლოდინში ცრემლიანი კვლავ ავივლი ნაცნობ აღმართს
 შენზე ფიქრში უშენობის კიდევ ბევრი ღამე გავა,
 შენზე ფიქრში სწრაფად გადის მარტოობის მწარე წლები
 მაგრამ რა ვქნა მე თუ მაინც ძლიერ,ძლიერ მენატრები..



♥♥♥


ვერ ვიძინებ იმიტომ,
 რომ შენზე ვფიქრობ.
 შენზე ვფიქრობ იმიტომ,
 რომ მენატრები.
 მენატრები იმიტომ,
 რომ კარგი ხარ და…
 კარგი ხარ და
 უსაშველოდ მედარდები.
 მედარდები იმიტომ,
 რომ ძლივს გიპოვე.
 გიპოვე და,
 დასაკარგად მენანები.
 მოდი ჩემთან,
 შემოაღე გულის კარი…
 მონატრებავ,
 უსაშველოდ მენატრები.





♥♥♥

მინატრე როცა...გაუსაძლისი ტკივილი დაგღლის ,
როცა თვალებში ჩაგიდგება ვნებისკენ ლტოლვა...
მინატრე როცა..თოვლისფერი აპრილი მოვა ,
როცა მზის სხივი უკანასკნელ სამოსელს გაგხდის.
მინატრე ყველგან.....სიყვარული დაგაკლდეს როცა ,
როცა თვალებში ჩაგიდგება სურვილი ჩემი ,
როცა შენს ფერხთით დაიბნევა ათასი ფერი
და შენს სარკმელთან სიყვარულის ქალღმერთი მოვალ.
მინატრე ღამით,დამილოცე დეკემბრის თოვა
და როცა ქუჩებს გაიტაცებს სიგიჟე მარტის ,
მინატრე როცა...თოვლისფერი აპრილი მოვა ,
მინატრე როცა...გაუსაძლისი ტკივილი დაგღლის.
 თორემ მეც მინდა შენი,რომ ვიყო. 
 იცი?მაგიჟებს ეს ჩემი რწმენა 
 გულში დაგმალო???ფიქრი სხვას ითხოვს, 
 ისე დამღალა ოცნების დევნამ 
 ალბათ აჯობებს,რომ სხვისი იყო... 
 დრომ მოიტანა ეს გულის ფეთქვა 
 დროვე წაიღებს,,,იყოს... 
 ჩემსავე გულში დავიმარხები 
 ისე , რომ ვერაფერს იგრძნობ..







♥♥♥

მენატრები, უსასრულოდ მენატრები,
ტიალ ფიქრებს ვერაფერი მოერევა,
დაღამდება, ძველებურად მემალები,
თეთრი მთვარე მტირალ ტირიფს მოეხვევა.


შენზე ფიქრებს ბობოქარ ზღვას მოვუყვები,

მე კვლავ ისევ უშენობა მელოდება,
შავ მორევში შავი ფიქრით ჩავეშვები,
აღელდება ზღვა, საოცრად აღელდება.


გიხმობ, სად ხარი უკვე ძალზე გვიანია,

მე კი ისევ გელოდები, დავიღალე,
შენ მითხარი, დრო ყველაფრის მკურნალია,
რა ვქნა, თუ მეც ამ დიდ დროში დაგეკარგე.


ალბათ, მოხვალ, სიყვარულზე მომიყვები

და ჩემ გარდა რომ არავინ გყვარებია,
ოცნებებში შენი სახე დახატულა,
მონატრების სევდა ჩემზე ძლიერია






♥♥♥
მონატრება ტკივილამდე გაგიგია?
ჰოდა სწორედ ასე ძლიერ მენატრები.
გაგიგია მონატრება გაგიჟებით?
გავგიჟდები ისე ძლიერ მენატრები
შენ ცრემლები მონატრების გაგიგია?
ცრემლად დავდნი ისე ძლიერ მენატრები
აჰა!უკვე მეტი აღარ შემიძლია ,
მინდა გითხრა მიყვარხარ და მენატრები!










♥♥♥

ისე მენატრენიბი,წამითაც ვერ ვძლებ,
მეარსებობას უშენოდ ვერ ვძლებ
და თუ შევძელი გჯეროდეს მაშინ,
მომენატრები ათასჯერ წამში :(







♥♥♥

დილა თენდება შენზე ფიქრებით
და მიხარია რომ მეფიქრები,
გული მევსება მე იმ იმედით,
რომ ჩვენ ყოველთვის ერთად ვიქნებით,
თვალწინ მიდგება შენი თვალები,
გახარებული დავიარები,
ჩამეძინება მომელანდები
და ჩუმად გეტყვი,რომ მენატრები!!!
























No comments:

Post a Comment